+420 776 486 077

Pon- Pá: 8 - 16:30

PORADENSTVÍ A KONZULTACE

Asistent/ka - podpora prodeje

Hledáte různorodou a zodpovědnou práci na částečný či plný zkrácený úvazek? Jste maminka s dítky ve školce či ve škole nebo vysokoškolský student? Vůbec nevadí. Naopak. 

Hlavní náplní práce je kompletní řízení objednávkového procesu - přijetí objednávky, zadání do systému, pokyn k vyskladnění a objednání přepravy. Celý proces u nás probíhá elektronicky a je částečně automatizován. Samozřejmostí je každodenní telefonická, e-mailová a osobní komunikace s obchodními partnery společnosti. Mezi Vaše další odpovědnosti bude patřit příprava dokumentů pro externí účetní, administrativní příjem zboží na sklad od dodavatelů z ČR i ze zahraničí. Vládnete-li na komunikativní úrovni anglickým jazykem, můžete jej u nás taktéž uplatnit při komunikaci (zejména e-mailové) se zahraničními dodavateli. Znalost anglického jazyka ovšem není podmínkou a můžete mít na starost pouze české dodavatele. Interní podpora obchodních zástupců a jednatele společnosti. 

Váš profil: 

- máte min. středoškolské vzdělání  
- zodpovědnost, samostatnost a zejména schopnost samostatně se rozhodnout 
- máte organizační talent a v práci si umíte stanovit prority
- nebojíte se komunikovat osobně, telefonicky ani e-mailem 
- s počítačem si rozumíte alespoň na uživatelské úrovni - výhodou znalost IS Pohoda
- ŘP sk. B
- znalost anglického jazyka výhodou 

Co od nás můžete očekávat:

Rodinnou atmosféru malého týmu nadšených profesionálů. Zajímavou práci na částečný či plný zkrácený úvazek v rychle rostoucí společnosti se zahraniční účastí. Útulnou kancelář s opravdovými a funkčními krbovými kamny. Svých zaměstnanců si vážíme, respektujeme je a jejich práci adekvátně finančně hodnotíme. V rámci benefitů můžete očekávat mobilní telefon, možnost výhodného mobilního tarifu i pro rodinné příslušníky, příspěvek ze sociálního fondu - např. na dovolenou, vzdělávání, sport apod., delší dovolenou. 

Místo výkonu práce: 

Mstětická 105, 250 88 Čelákovice; pondělí až pátek od 08:00 do 13:00. Po dohodě lze dobu upravit i jinak - nutné je ovšem počítat s dopoledními hodinami. 

Nástup možný od ledna 2020. 

Vaše strukturované životopisy zasílejte e-mailem na info@skorsten.cz

Tento web běží na drupal hostingu od Drupal ᐬrts Drupal